joi, 13 septembrie 2012

Statusuri`=x


  1. Stiu ca nu ma plimb in cartier cu Ford Mondeo Dar fii tu Julieta mea si eu sa fiu Romeo.
  2. Simpla in cel mai complex mod, timida cu un tupeu fantastic, energica intr-o lene motorie, zapacita in cel mai serios mod, optimista in cel mai pesimist mod posibil, rea dar totusi buna.
  3. ti'am mai zis dute dracu imi rupi inima iti rup capu ;)
  4. Orice caine are nevoie de o printeza,dar ea vrea doar sa te tina in lesa…Iar daca te atasezi prea mult si o ridici la stele,o sa`ti dea un sut in fund si te intorci la catele
  5.  Pentru cine m`a acuzat c`as fi uitat de unde am plecat, ma faci sa rad, niciodata n`ai stiut de unde am inceput.
  6. Am venit păşind încet dar o să plec alergând, că oamenii n-au două feţe . . . c-au zece, f*tu-i în gât :-j.
  7. Lady, stai chill! nu te ambala.. vezi'ti in pula mea de treaba ta.. nu te mai baga in ciorba mea ;)
  8. #Sunt 1000 d ganduri ce m`apasa;-j..1000 d intrebari ce nu ma laasa:-< si`o inima proasta :-j care iubeste:| cu toate ca tie nu`ti pasa:-j.
  9. Fara sa vreau am gresit . Dar nu iti fa grij nu voi mai numi niciun cocalar, iubit !:)
  10. E greseala ta, copila plateste pentru ea ..Nu esti singura fetita ce imparte cu el iubirea`!
  11. Hai întoarce-te şi îndrăzneşte să mă priveşti o dată cum o făceai DEMULT. Nu pentru că te vreau inapoi, ci doar să vezi ce ai pierdut.
  12. *Plâng si acum cu ursuletu-n mâna , m-ai lasat pentru prietena mea cea mai buna. :-<
  13. *Crezi că o să stau să plang ca proasta ?! Nu dragul meu , eu o să-mi refac viata. ;;) !
  14. Nimeni nu va sti ce se va intampla... poate candva..ne vom revedea, si ai sa vezi cat de mult s-a schimbat micuta ta! ♥ :-j...
  15. Si daca nu o faci tu stai calm ca vine altu care sa ma iubeasca.O sa fie un print , cu un cal alb care va trage o caleasca..
  16. #Inimă ?Mă auzi? O să mă mai asculți vreodată?:(
  17. Cand intra-n lupta orgoliul meu,sa se ascunda toata Sparta..
  18. Nu mai inchid ochii la nicio prostie . De azi ca sa stii , accept doar ce-mi place mie.
  19. Mi s.au frânt aripile inocentei, caci nu mai traiesc în aroma sucului de portocale si-n caldura soarelui. Acum traiesc în fum de tigara si aburi de cafea amara.
  20. #Cine-i curva aia cu care erai astazi in parc ? :@ tu chiar vrei sa te omor cu adevarat ?
  21. Sunt oameni care ma fac sa ii iubesc, oameni pe care nici nu ii observ, oameni despre care stiu orice, oameni despre care nu stiu nimic... oameni care ma fac sa plang, oameni cu care plang.
  22. Atunci cand esti singur,iar prietenii nu iti sunt alaturi sa iti ofere sprijinul incearca sa vorbesti cu tine insuti si poate inima iti va arata drumul.
  23. #Crezi ca e mai buna?De ce ca vrea sa se f***a cu tine ??? ok ramai cu ea pe mine nu te mai baza;-j.
  24. Viata-i ca o tarfa ce des iti iese in fata, ce des iti trage plasa.
  25. #Nu ma lasa el pentru tine chiar daca o faci bine eu sunt printesa lui tu doar o tarfa in devenire ;)
  26. Imi incep fiecare zi trezindu-ma, uitandu-ma la ceas, si gandindu-ma "Ce fac azi?". Zambesc fals , si ma mint singura spunand : "Nu-mi pasa'' .
  27. Am vrut sa plang dar cineva mi-a furat lacrima, am vrut sa rad dar cineva mi-a furat zambetul, am vrut sa iubesc dar cineva mi-a furat inima, am vrut sa mor dar cineva mi-a furat curajul...
  28. Dacă vrei să-mi zici că el nu e pentru mine, mai bine taci , tine-o pentru tine !
  29. Nu o să fiu niciodată cum vrei tu , fie mă accepţi aşa fie nu !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu