duminică, 16 septembrie 2012

                 Azii...e ultima zi .:( ultima zi de vacanta...odata cu "azi" s`a terminat o perioada groaznica din viata mea "Vacanta 2012" :-j.O vara  plina de dezamagiri..:( plans suparari,nervi si uite`ma aici .. singura,fara nimeni langa mine..:( dar in viata. Plina de speranta,doar sti vorba aia "SPERANTA MOARE  ULTIMA" . Invat dimineata,deci e bine;;). Plec odata cu mi love;( l scoala..
              Vara asta am invatat ca nu trebuie sa ai incredere in nimeni..nimeni nu`ti vrea binele;-j...Nu trebuie sa le spui la toti ce simti,ce vrei,ce iti place, ce nu iti place, ce nu suporti.
In ziua de azi toti  sunt dupa bani,toti vor sa mori dupa ce i`ai ajutat ..:(. :-j . 
              Si sinceR;-? nu ma doare ca nu `i place de mine..ma doare ca stiu ca nu e adevarat ce zice. :( ma doare cand il vad suparat , ma doare cand eaga cu desavarsire ca`i place d mine:-j,dar asa e cand ai "prieteni" :-jjjj. :| .
              Nu sunt genu' de persoana care sa se plangaa..:( dar uneori nici eu numai pot.:-j adica..;-s eu ii ajut pe toti: "Cine va impaca?"-Izza. "Cine va ajuta?"-Izza. "Cine va invata?"--Izza.Cine va cupleazA?-Izza.Si cu  toate astea.:( eu cand am nevoie nu e nimeni;-j. 

Oricum "I miss you my life good" :(( :-j.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu