joi, 13 septembrie 2012

  •             Buna.Am creat acest blog pt ca trec printr`o perioada grea din viata mea.Si nu pot pur si simplu...sa le spun  celor din jur cum ma simt,de ce ma simt asa,de ce m`am schimbat..de fapt nici macar eu nu stiu prea bine..
  •            Am inceput sa cred ca toti ma folosesc..ca vb q mn doar la nevoie...Dar..ups;-s am uitat sa ma prezinnt;;).

  •           Numele meu este Izabela,sunt nascuta pe 20.10.'98. deci peste 1 luna si 6 zile fac14 :-x!.Sunt balanta,imi place foarte mult sa compun statusuri,povesti,sa`mi creez o lume a mea!:*.Sunt o fire visatoare,imi  place sa ma gandesc,sa`mi imaginez chestii care nu se vor intampla niciodata ;-<.Am pierdut o persoana care si`ar fi dat viata ca sa`mi fie mie bine...dar asta e
  • Sper sa ne distram impreuna!aaa era sa uit:)).Sunt clasa a8a.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu